Εγκατάσταση δικτύου οπτικών ινών GPON - Robinson Club Ierapetra

ΕΡΓΑ

Εγκατάσταση δικτύου οπτικών ινών GPON
Robinson Club Ierapetra

Robinson Club Ierapetra

Το Robinson Club Ierapetra, το ολοκαίνουργιο 5άστερο ξενοδοχειακό συγκρότημα βρίσκεται σε παραθαλάσσια έκταση 142 στρεμμάτων στο Κουτσουνάρι Ιεράπετρας του νομού Λασιθίου. Πρόκειται για το τρίτο ξενοδοχείο Robinson στην χώρα, που ανήκει στο μεγάλο γερμανικό τουριστικό οργανισμό TUI.

Το ξενοδοχείο διαθέτει 340 δωμάτια και σουίτες, τρία εστιατόρια, τρία bars, τέσσερις πισίνες (η μία παιδική), γυμναστήριο, spa, δύο συνεδριακές αίθουσες, αθλητικές εγκαταστάσεις, «παιδότοπο» 1.800 τ.μ., parking κ.ά. και θα απασχολεί πάνω από 350 άτομα προσωπικό. 

Όλα τα δωμάτια του Robinson Club Ierapetra έχουν τηλεόραση επίπεδης οθόνης με δορυφορικά κανάλια, κλιματισμό και επιφάνεια εργασίας. 

Προϋπολογισμός  930.000 €

 

Προμήθεια & Εγκατάσταση δικτυακών υποδομών & δικτύου Ο/Ι GPON 

  • Προμήθεια, εγκατάσταση και παραμετροποίηση δικτύου GPON ( Gigabit Passive Optical Networks ) στα 378 δωμάτια
  • Οργάνωση χώρου COM ROOM & παράδοση σχεδίων as built- documentation κατά ISO 9001.
  • Προμήθεια, τερματισμό, πιστοποίηση Δικτυακού παθητικού εξοπλισμού για οπτικές ίνες κορμού και οπτικές ίνες δωματίων 
  • Προμήθεια, εγκατάσταση & παραμετροποίηση IPTV 
  • Προμήθεια, τερματισμό, πιστοποίηση δικτυακού παθητικού εξοπλισμού για UTP δωματίων 
  • Προμήθεια, εγκατάσταση & παραμετροποίηση NVR για CCTV στο COM.ROOM 
  • Προμήθεια και εγκατάσταση RACKS C.ROOM & κόμβων 
  • Προμήθεια, εγκατάσταση & παραμετροποίηση τηλεφωνικού κέντρου (IPBX) & τηλεφωνικών συσκευών.
  • Προμήθεια, εγκατάσταση & παραμετροποίηση SWITCHES L2 & L3 C.ROOM και κόμβων 
  • Προμήθεια, εγκατάσταση & παραμετροποίηση ασύρματων Access Point για όλους του κοινόχρηστους χώρους (εσωτερικούς και εξωτερικούς) και για τα δωμάτια.
  • Μελέτη εφαρμογής, συμπεριλαμβανομένης του επιτόπιου τεχνικού ελέγχου, η οποία θα υποδεικνύει την ακριβή θέση και τις λεπτομέρειες της φυσικής εγκατάστασης των σημείων πρόσβασης (APs) WiFi (Δωμάτια και Κοινόχρηστοι χώροι).
  • Παράδοση του έργου και εκπαίδευση του τμήματος IT για τα εγκατεστημένα παραπάνω συστήματα.
  • Πλήρης υποστήριξη χωρίς επιπλέον κόστος, ως εγγύηση καλής λειτουργίας, μόνο για την πρώτη (1η)  σεζόν λειτουργίας της ξενοδοχειακής μονάδας.
  • Δυνατότητα απομακρυσμένης επέμβασης μέσω διαδικτύου.